OECD’nin tüketicinin korunması alanındaki faaliyetleri

‘OECD Tüketici Politikası Komitesi 1969'da kurulmuştur ve diğer ortaklarla birlikte tüketici politikası konusunda uluslararası işbirliğini güçlendirmeyi amaçlamaktadır. OECD’nin tüketicinin korunması alanındaki faaliyetlerine göz atmak ister misiniz?’ ------------------------ ‘The OECD Committee on Consumer Policy was created in 1969 and aims, together with other partners, to strengthen international cooperation on consumer policy. Would you like to take a look at the OECD's activities in the field of consumer protection?’

21 Mart 2022



OECD Tüketici Politikası Komitesi (CCP), çok çeşitli tüketici sorunlarını ele alır ve kamu yetkililerinin etkili tüketici politikalarının geliştirilmesini geliştirmesine yardımcı olur. 
Bunu, araştırma ve analiz yaparak ve ortak ilgi alanlarına ilişkin politika kılavuz ilkeleri geliştirerek; mevcut ve ortaya çıkan sorunlar ve eğilimler hakkında bilgi alışverişi ve hem hükümetler arasında hem de diğer paydaşlarla birlikte politika sonuçlarını güçlendirmenin yollarını inceler.
 
OECD hükümetlerinden üst düzey tüketici politikası ve uygulama yetkililerini içeren Komite, OECD üyesi olmayan tüketici politikası ve uygulama yetkilileri ve sivil toplum ve iş dünyasından uzmanlarla yakın bir şekilde çalışmaktadır. Altı aylık toplantılarına ek olarak, ÇKP, üye olmayan paydaşların sıklıkla katıldığı belirli konularda çalıştaylar düzenlemektedir.

Bu, Komitenin ve Çalışma Grubunun Dünya Tüketici Hakları Günü ve diğer ilgili gelecekteki etkinlikler sırasındaki faaliyetlerini tanıtmayı amaçlayan bir Broşür hazırlanmıtşır.
 
Broşüre ulaşmak için tıklayın; (broşür İngilizcedir)

web site
https://www.oecd.org/sti/consumer/